Direktlänk till inlägg 4 juli 2012

Man gör så tokiga saker när man är kär

Av Miichis Martinson - 4 juli 2012 18:52


Några veckor innan valborg i år så tog Fanny hem hennes kompisar till Philip för tacco kväll och lite öl drickande. Fanny är 94:a så då var alltså hennes kompisar som kom också i den årskullen.. Det var jag,Philip och Hannes som var äldre och vi hade väl lite tankar om vilken ålder de var i.. (skit töntigt egentligen eftersom de skiljer med 3 år). Fanny och jag gick och mötte hennes kompisar utanför Solpunkten... hade inga tankar då, mer än att de såg lite yngre ut. Gick in och började spela ölspel. Märkte att en av killarna snackade rätt mycket med mig och flyttade från ena gängets ölspel till oss andra (vi var så många att de var tråkigt att spela eftersom man fick sitta och vänta hela tiden). Han snackade med mig typ hela tiden och jag tyckte han var rätt söt men lite irre. Hannes skulle dra till Hantis så då följde jag med honom och sen träffade jag de inte mer.
På varlborg följe jag med Fanny till Kolswa till en av killarna som var hemma hos Philip den där kvällen.. Jag hade fortfarande i mig att de var små, men jag följde med Fanny eftersom hon hade följt med mig till fester. Där var hela högen av grabbarna och några 95 tjejor.. Var ganska trist i början, men sen kom vi i gång med hjälp av ölspelet och det blev super kul! Killen som hade snackat med mig hemma hos Philip kom igen och snackade med mig och Fanny vid bordet och till sist dansade alla och sjung till Magnus Uggla. Lite senare timmar hade jag och den där killen suttit ute och pratat rätt länge med varandra om allt möjligt. Rätt som de är så hittar Fanny mig i armarna på den där killen och jag springer fram till henne och frågar om de är konstigt att ja strulade med en kille som var 3 år yngre än mig? Hon skrattade bara och sa att jag skulle köra på. Jag går tillbaka till honom byter nummer och sedan går han med mig halva vägen till våran skjuts och pussas hej då.
Efter den kvällen kunde jag inte sluta tänka på honom. Dagen efter hade han skrivit på facebook och sedan började vi sms med varandra, träffades mer och mer på fester, han började komma hem till mig, kikade på film och lagade mat och massa annat, prommenader...
Efter ca två månader åkte vi på Peace and Love och där pratade vi om hur det var emellan oss? Tillsamans eller ej? Den 27/6 blev jag och Dennis tillsammans.


Jag trodde aldrig jag skulle träffa någon under detta år, men det gjorde jag och jag har inte varit sä här glad på länge, det säger i alla fall mina kompisar, haha.
Jag trodde heller aldrig att jag skulle känna så här som jag känner för någon, men det gör jag. Jag är super kär och jag får fjärilar i magen så fort han skickar ett sms eller kramar om mig. Saknade honom efter han hade åkt i går och då hade det bara gått en timme...


Vet inte varför jag skriver ner detta, men kanske för ni skulle veta hur jag träffade honom? Jag vet inte? Man gör så tokiga saker när man är kär ^^ ;)


Puss!




Har ingen bild på Dennis knappt, så snodde en från hans face, passade rätt bra med bilden om man tänker på vad han håller i eftersom det var på en fest vi träffades ;) haha

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miichis Martinson - 3 juli 2012 18:53

  Nu kör vi med bloggandet igen! Nu känner jag att det var länge sedan mina fingrar fick dansa över tangentbordet, så nu får ni hålla er uppdaterade och se hur länge jag orkar med det?    De senaste månaderna kan jag inte berskriva hur roliga d...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards