Direktlänk till inlägg 3 juli 2012

JUST NU VILL JAG LEVA

Av Miichis Martinson - 3 juli 2012 18:53


Nu kör vi med bloggandet igen! Nu känner jag att det var länge sedan mina fingrar fick dansa över tangentbordet, så nu får ni hålla er uppdaterade och se hur länge jag orkar med det? 


De senaste månaderna kan jag inte berskriva hur roliga de har vart. Veckorna har sprungit förbi, men jag har fått så många fina minnen av de så de ger mig ett leende så fort jag tänker på det.
Jag firade midsommar o Kolswa tillsammans med Fanny och Emma och hennes kompis Elin. Vi grillade kyckling och åt pommes, smaskade i oss jordgubbar och drack massa goa drinkar och shottade och spelade ölspel på de. Senare på kvällen gick vi hem till en hemma fest hos Axel. Var en rätt lugn men mysig midsommar natt.
Har blivit några helger då jag har tillbringat mycket tillsammans med Fanny, Dennis och deras gemensamma kompisar. Vi har spelat kubb och umgåts tillsammans. Känns riktigt kul att jag har träffat lite nytt folk som är hur härliga som helst!
Förra veckan var jag på Peace And Love. Var riktigt kul och jag vill tillbaka. Ångrar lite att de blev lite mycket alkohol då och då eftersom jag missade vissa band, men jag tänkte skriva lite senare ett inlägg om just Peace and love så ni får reda på lite mer och se lite bilder och videoklipp.

Just nu sitter jag på min balkong. Jag dricker kaffe och lyssnar på Twilight soundtrack, får en att tänka och skriva mycket bättre tycker jag. Väntar på att Marie ska sluta jobba. Ska kila och möta henne runt halv nio snåret och sedan ska jag försöka hålla mig vaken ett par timmar så vi kan ha en liten myskväll. Ska upp och jobba klockan sex efter en hel veckas uppehåll. Inte taggad alls. Just nu känns det ganska segt att gå dit. Inte för att jobba, men just till den arbetsplatsen, jag vet inte varför,men jag tror jag har tröttnat lite på arbetssysslorna... Men snart drar vi till Italien! wee!

Tidigare i dag träffade jag Matilda. Hon kom hit och var här i en timme. Betättade om Peace and love och lite andra saker. Planer på att åka till Skogsröjet eller inte, vi får se?


Nu ska jag fixa lite här hemma för det ser ut som en svinstia!


Bilder de senaste månaden.


             


Puss puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miichis Martinson - 4 juli 2012 18:52


Några veckor innan valborg i år så tog Fanny hem hennes kompisar till Philip för tacco kväll och lite öl drickande. Fanny är 94:a så då var alltså hennes kompisar som kom också i den årskullen.. Det var jag,Philip och Hannes som var äldre och vi h...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards